Ce diferenta este intre Comanda si Precomanda ?
l
Comanda se face pentru articole disponibile imediat. Ele au pret
afisat, sunt marcate pe site la "Status" produs cu "STOC".
l
Precomanda se face pentru articole speciale, aduse la comanda
clientului, care nu se afla pe stoc si nu sunt disponibile imediat la surse.
Ele au pret afisat, sunt marcate pe site la "Status" produs cu "PRECOM"
si se achita un avans de 50 % din valoarea totala.
Cand se plateste
anticipat ?
Plata anticipata se face numai pentru Precomanda unde se
plateste un avans de 50 % din valoarea comenzii totale
Preturile includ TVA
?
Preturile mentionate pe site sunt preturi finale de desfacere catre
cumparator, care includ toate taxele.
Ce se intampla dupa ce eu
fac o comanda ?
Dupa ce comanda este trimisa pe internet, veti fi contactat pentru
verificare. Dupa confirmare, vi se comunica prin e-mail detaliile comenzii
(status-ul produsului, valoare, livrare, etc.) si modul de plata, conform
alegerii dvs.
Ce fac daca eu nu
sunt contactat pt. verificare ?
Comenzile sunt preluate de un program specializat si veti fi contactat din
partea Asia-Art-Shop imediat ce comanda dvs. este procesata. Daca nu sunteti
contactat in 7 zile de la lansarea comenzii, inseamna ca exista o problema
(eroare pe internet, nod comercial, stoc epuizat, etc.) si va rugam sa ne
contactati urgent la telefon +40 771 757 054 sau prin e-mail.
Plata se face in Lei
(RON) sau in Euro (EUR) ?
Preturile sunt exprimate in Euro (EUR), iar plata se face in Lei (RON), la
cursul BNR din ziua efectuarii platii / livrarii.
De ce nu
sunt afisate preturile la unele produse ?
Unele produse se afla in
situatiile : se asteapta o oferta din partea cumparatorului ,
este pe drum (ON WAY)), se afla in colectii particulare nepartenere inca,
proprietarul este indecis momentan, au status neactualizat sau situatii
speciale. Datorita acestor cauze, preturile sunt incerte si nu le mentionam
pe site pt. evitarea unor neintelegeri ulterioare. Solicitati precizari !
Cum comand
un produs fara pret afisat ?
1. Daca la pretul 00,00 EUR este atasata eticheta ,
puteti face o oferta personala via e-mail (precizati obiectul !), insotita
de adresa dvs. de e-mail sau telefonul si asteptati sa va contactam.
2. Daca pretul 00,00 EUR este fara eticheta "BID", solicitati intai pretul
pentru produs (precizand si codul), noi facem demersurile necesare si va
trimitem pretul. Dupa aceea comandati.
Cum comand un produs
care a fost vandut ?
Daca la Status-ul unui produs este atasata eticheta
(Sold), puteti solicita obiectul prin formularul
WISH LIST (Articole
Dorite). Noi il cautam gratuit
pentru dvs. si imediat ce obtinem detalii va contactam.
Cum pot depune
obiecte de arta in Consignatie ?
Daca aveti un obiect de arta deosebit si doriti sa-l vindeti fara sa va
deranjati, o puteti face prin Consignatia virtuala Asia-Art-Shop.ro. Trebuie
doar sa completati si sa expediati
FORMULARUL de DEPUNERE
care se afla pe Bara de Menu stanga. Inainte de aceasta, consultati paginile
Recomandari pt. Deponenti
si
Tarife de Gazduire / Depunere.
Pot sa schimb
adresa de destinatie a comenzii ?
Puteti schimba adresa de livrare daca coletul dvs. nu a fost expediat inca.
Pentru aceasta situatie contactati-ne in timp util la +40 771 757 054 sau
prin e-mail.
Pot sa programez
data de livrare a comenzii ?
DA. Se poate alege o data ulterioara sau speciala (sarbatori religioase,
aniversare, onomastica, etc) pentru livrare. Comanda va fi livrata
sigur la data aleasa de dvs. Pentru aceasta trebuie doar sa ne
contactati in timp util la +40 771 757 054 sau prin e-mail.
Pot sa anulez o
comanda ?
Daca comanda dvs. nu a fost prelucrata, contractata sau expediata, DA, este
posibil. Pentru anulare telefonati imediat la +40 771 757 054. Daca produsul
a fost angajat (contractat), este pe drum sau coletul a plecat spre dvs.,
anularea nu mai este posibila si sunteti obligat sa-l acceptati. Neanularea
comenzii
in timp util sau refuzul
ridicarii coletului, duce la
plata unor penalitati (la Comenzi) sau afectarea avansului platit (la
Precomenzi).
Cānd ajunge
comanda mea la destinatie ?
Comanda se livreaza catre adresa dvs. in 7 zile, iar Precomanda
in 30 zile, Durata livrarii este data de achizitie produs, ambalare speciala
tip "Fragil"
si transport efectiv catre client.
Ce fac
daca comanda mea intarzie ?
Daca ati facut o Comanda, ati fost verificat, ati confirmat, ati achitat
avansul si, accidental, comanda dvs.
intrarzie,
este posibila situatia :
l
coletul este pe drum catre dvs.
l
coletul a ajuns la adresa dvs, ati fost cautat de curier, dar nu ati fost
gasit la domiciliu
Pentru aceasta, va rugam sa ne semnalati orice intarziere sau situatie
deosebita la +40 771 757 054 sau prin e-mail. Noi anuntam (telefonic,
e-mail) data si ora expedierii la client si monitorizam toate livrarile.
|